petek, 27. april 2018

Dan 22: Odhod domov

Zjutraj sva ustala ob 8-ih in spakirala stvari, odšla po zajtrk v supermarket. Ob 9.30 sva se odjavila iz hotela ter poklicala taxi, ki naju je odpeljala do letališča, kjer sva imela let šele ob 13.50, na letališču pa sva bila že ob 10 saj se je Matjaž zelo bal, da bi zamudila let.
"Check-in" okence so odprli šele ob 11.50, kjer sva oddala prtljago in šla na-to skozi varnostni pregled ter na-to počakat pred vrata za odhod letala.
Letalo je odletelo z majhno zamudo. Med letom nam je pilot povedal, da letimo čez Berlin, da bi v primeru zasilnega pristanka lahko pristali, saj je bila hidravlika prednjega kolesa pokvarjena. Na srečo ni bilo to potrebno in so leteli naravnost v Frankfurt. Pristanek je bil zelo turbolenten saj je pilot že 10 min pred pristankom spustil kolesa, da bi drugo letalo, ki je letelo vzporedno pogledalo če so se kolesa pravilno spustila. Na srečo je vse šlo dokaj mirno. Pristali smo z 20 min. zamudo.
Ko smo pristali naju je avtobus odpeljal na terminal 1, od koder sva imela letalo za Benetke.
Ob prihodu na terminal in ustrezna vrata je bil načrtovan čas odhoda 17.10 ampak smo vzleteli z dve urno zamudo, saj je naše letalo,  ki nas bi moralo peljati pristalo z 30 min. zamudo in še računalnik je imel pokvarjen in ga niso uspeli pravočasno popraviti zato so nam dali drugo letalo s katerim smo poleteli proti Benetkam.
Pristali smo 8.30, let je bil kratek. Odšla sva po svojo prtljago in počakala zunaj voznika, ki naju je odpeljal proti Postojni.
V Postojno sva prišla ob 11.30.